Pages

Cari apa der ?

Saturday, 28 January 2012

contest bertudung by intan and dylla

Assalamualaikum . . .
            Selamat petang dan selamat sejahtera. Hari ini berita dunia blogger akan dibacakan oleh Cik Nur Aina’. Hari ini terdapat satu contest pabila Cik Nena blogwalking sat tadi :). Contest nin pun lambat lagi tutup ? tarikh tutupnya pada 9/2/2012. Pada sesiapa yang berminat boleh lah klik pada banner di bawah ini ya :D

http://hadila91-mamadom.blogspot.com/

                nena ni budak baru kat dunia blogger ni ( tak baru sangat kot ? ==” ). Dah nampak peluang depan mata ni takkan nak lepaskan an ? jadi kita pun join lah contest ni :D gambar nena ? nena pertaruhkan gambar ini untuk menjadi mangsa contest kali ini ^^ v


#haa, amboi kau ! kelas kau nena :D .tak tahu nak ambil gambar mana. Jadi nena pilih je lah gambar ni. Mudah-2 an bawa tuah :D dan selamat berjaya buat yang join contest ni jugak yer ^^ v

saya tag pada noona dan faty



0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah