Pages

Cari apa der ?

Sunday, 15 January 2012

Pink? eiuuuu


Assalamualaikum

PINK !! 

Cakap pasal pink aka merah jambu, aku mula buat muka tak suka. Say NO TO PINK !! Aku tak tahu kenapa bencikan warna PINK. Mungkin sebab warna PINK tu terang sangat ? Atau girlish gitu, bukannya tak suka tapi terlalu keperempuanan.


*my reaction when friends show the pink stuffs

Tak suka betul, nanti dia anggap kita ni jenis mudah cair atau lembut gitu. Lagipun jiwa perempuan memang lembut ape ? Tapi sesetengah jer. Yang lain tu tak berapa nak girlish gitu.

Tapi itu cerita dulu, tak minat warna PINK ni. Sekarang ni dah tangkap cintan pulak. Bak kata orang: Jangan benci sangat dengan sesuatu nanti lelama tangkap cintan pula. Habis tu, macam mana pulak kalau kita benci dengan manusia ? Waallahualam 



p/s : sometimes when I saw pink stuffs, suddenly my reaction not gonna liked it. Sometime !


0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah