Pages

Cari apa der ?

Saturday, 25 February 2012

Pocoyo

Assalamualaikum ,


HAI SEMUA ! ehh ! tak perasan pulak tertekan caps lock ^^  *terbuntang mata sekejap bila baca balik :D hari ni hari sabtu. Korang tau kan ? bagus lah ^^ kali ni nena nak post tentang budak comel ni -.- v haa , nak tahu siapa ? jum checkidout !



Taraa ~ ni lah budak comel tu. Gerenti korang tak kenal kan ? kalau kenal bagus lah. Nama famous dia pocoyo ! comel kan. Sebenarnya, nena suka watak kartun ni. Comel sangat ! ( dah gigit baju sebab geram dengan kecomelan kartun tu :D )

Suka tengok keletah dia dengan kawan-2 dia. Ngahaa ~ kecil je pocoyo ni kan, entah bila nak membesar pun tak tahu lar ^^

Jadi ni ada sedutan video yang nena kebas dari pakcik yutube. Selamat menonton


p/s : terasa macam kanak-2 ribena pula :D kisah pulak aku ? -.- v
Comments
1 Comments

1 pembaca TERHEBAT !:

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah