Pages

Cari apa der ?

Wednesday, 22 February 2012

CONTEST HOT ! nak jadi retis ?

Asssalamualaikum,

            Heheyy ! korang tengah buat apa tu ? mestilah tengah baca apa yang nena post ni kan ? >_<  sekarang ni tahun 2012 kan ? urmm , nena baru perasan sebenarnya umur nena dah masuk 20 TAHUN !! wee ~ tak sangka ouh. ( tapi aku tetap pendek, tak berubah T.T .terima hakikat :) )

            Bukan isu ni yang nena nak cakap. Nena nak cakap pasal gadis yutube. Haa , mesti ada diantara korang yang tengah buka atau memang dah lama buka yutube tu kan ? betul tak ? * muka excited ni  Hahh ! takk !? salah teka lar ni ? err, takpe lar. Tak rugi apa-2 pun >_< ( malu meyh ) oke, berbalik pada cerita gadis yutube ni.

Korang pun mesti kenal dengan gadis-2 yutube ni kan ? contohnya, Shila OIAM, Najwa Latif, Ana Raffali dan ramai lagi. Sekarang ni dah macam trend pulak kan ? makin ramai pulak nena tengok golongan gegurl join yutube ni. Bukan sebab ada contest or what, cuma saja-2 tempek muka dalam yutube tu ^^ ( jaga ayat kau nena, auww ! )

Sekarang ni nena tengok ramai kaum hawa jer dok tempek muka dalam yutube tu. Amboi ! mentang-2 lar nisbah perempuan lagi ramai dari lelaki gitu, kau pun pakat dok masuk dalam yutube.

Oke-2, sekarang ni nena bukan nak cakap pasal tu. Nena nak beritahu yang sekarang ni majalah remaja tengah “ pencarian remaja berbakat “ berminat ? klik je kat sini
           
p/s : ada simpan hajat nak turut serta, tapi bila fikir balik, banyak risiko nanti :) ( sampai ke akhirat risiko nanti )

Comments
2 Comments

2 pembaca TERHEBAT !:

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah