Pages

Cari apa der ?

Sunday, 4 March 2012

Contest Aku Suka Lagu ni Kerana . . . By Nur Happiness dan Nooral

Assalamualaikum,

            Nak beritahu ni yang Nena join satu contest ni ^^ yaiyy ! buat kali kedua join contest. Contest ni simple je, tak susah pun. Nak join ? klik banner di bawah yer


            Lagu pilihan nena untuk contest ni ialah . . . jengjengjeng ~ << ni lar lagunya ! >_<
Bergurau je, lagu ni dia Ainul Mardhiah by UNIC


               Sebab : Suka rentak muzik yang lembut dan semangat gitu. ouhh ! Bila karaoke je lagu ni dalam bilik sambil selubung dengan selimut ( takut orang lain dengar >_< ) Nena dapat rasa perjalanan Ainul Mardhiah tu ^^ Serius ! Memang terasa dupdapdupdap bila nyanyi lagu ni. Terasa bersemangat tau. Lagi satu, nama kami lebih kurang jer ^__^ v

p/s : mudah-2 an peserta yang join contest ni menang :)




Comments
2 Comments

2 pembaca TERHEBAT !:

  1. Thanks sebab sudi join and beri support.. :D moga2 anda menang :)

    ReplyDelete

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah