Pages

Cari apa der ?

Saturday, 3 March 2012

jom timbang !

Assalamualaikum,

            Malam-2 mengadap komputer. Mana mata tak rosak ? haa, pergi periksa mata korang di klinik berdekatan. Mesti korang ada masalah mata punya lah. Tak percaya ? =..= hurr ~ belum cuba belum tahu kan ?

            Hari ni tak nak cakap banyak cuma nak kongsi je. Jum ikut perbualan dua makhluk yang serupa tapi tidak sama ^^

            “ Ehh, berat kau berapa ? ” otak kiri bertanya kepada otak kanan
            “ Berat aku ? kejap aku pergi timbang. Urmm, 125.16 KB ” balas otak kanan.
            “ Hahh ! berat apa kau guna tu ? ” soal otak kiri balik.
            “ Aku guna penimbang lar ” balas otak kanan selamba
            “ Err . . . ” otak kiri terkedu seketika. Hilang kata-2

            Hahh ! beratnya ! patut lar lambat je loading blog ni -..-“ nampaknya kena ringankan lar ni. Bagi mereka yang hendak timbang berat tu, boleh timbang di berat blog

p/s : padanlah ramai tak datang blog aku ==” v

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah