Pages

Cari apa der ?

Saturday, 24 March 2012

kosong PART 1

Assalamualaikum,

            SIAPA DIRIKU YANG SEBENAR ~ ouhh ouhh ~
            Kosong kosong ~ ouhh ~

Ehermm ! tamatlah sudah testing suaraku yang macam tong drum ni :) rindunya pada blog peachku yang . . . err, tak tahu nak describe macam mana ? hehee ~ kawan-2 sihat ? kalau sihat, Alhamdulillah :) saya tahu anda kuat dan begitu juga saya. Duduknya saya di hadapan computer ini, ingin saya menyatakan hasrat saya iaitu . . . ( bunyi violin. Asyik drum je. Nak juga bunyi violin ^^ ) saya mula belajar gitar !! yaiyy ! tepuk tangan sikit :B *tak dengar pun =.=”

            Awak nak tahu, saya belajar dari kawan saya Zafirah tau ^^. Kebetulan dia cuti sem 2 bulan. Boleh lah jadi tutor gitar saya sementara :) hee ~ betapa seronoknya bila ada orang sudi mengajar ouh ^^ ( senyum melebar. *psst, walaupun tak selebar mana ) saya baru je belajar main lagu kosong by najwa latif tu. Senang sangat ! tapi yang tak senangnya bila jari melecet lah kan :( tapi tidak mengapa, bersusah-susah dahulu, senang-lenang kemudian ^^ USAHA TANGGA KEJAYAAN !

            Motif belajar main gitar ? sebab suka ! ^^ dah lama lah minat nak belajar ni. Cuma tidak berkesempatan je :’( tiada istilah nak ikut sesiapa. Suka dengar petikan gitar tu dan MUSIC IS MY LIFE AND MY LIFE BASED ON THE LYRIC ! dengar muzik pun berpada-2, jangan sampai lupa solat pula kan ? *muhasabah diri sendiri :) nanti ada masa Nena upload video yang kitaorang jamming tu oke ^^ ( walaupun secara betulnya bukan jamming, saja nak test kan :D )

n/p : muzik buat saya tenteram seketika, TAPI Al-Quran tenteram selama-lamanya ~

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah