Pages

Cari apa der ?

Tuesday, 27 March 2012

kosong PART 2

Assalamualaikum,

            Syok betul tengok cerita Tai Chi Master di TV3 tadi ^^ ada genre kelakar sikit diselit :D tapi Nena tengok memang gelak terbahak-2 lah xD *terpaksa cover gelak sebab semua orang dah tidur kecuali Nena >_< cerita tu Nena bagi 9 star lah daripada 10 :) sebab ada pengajaran di situ. Memang sedap lah tengok bila kepala tengah kusut kan ^^ kalau cerita China ni mesti ada unsur kungfu lah. Part tu lah yang Nena suka tengok. Teringin juga nak belajar, lepas tu guna bila berhadapan dengan penjenayah. Perghh ! mesti best kan belasah orang :D

            Hari ni hari Isnin dan Nena masih lagi dalam proses berlatih main gitar untuk lagu Kosong by Najwa Latif. Kenapa ? sebab tiba-2 pula minat kat lagu ni. Sebab lain pula kord dia semudah ABC tapi bila Nena nak petik gitar tu macam nak selesaikan ADD MATH ! huhh ~ tidak mengapa USAHA TANGGA KEJAYAAN. Tanpa buang masa, Nena ingin persembahkan sebuah kugiran band dari celah mana entah yang Nena sempat rakam.
video


            Anda sudah dengar ? jadi apa komen anda ? tinggalkan ye :) saya tiada niat hendak menjadi penyanyi cuma hendak berkongsi rasa. Sebab, kawan saya main gitar tu sudi ajar saya main gitar ! sangat teruja dan sakit ! T.T wuwuu ~ sebab ? melecet lah jari nak tekan tali gitar tu =..=” jari kiri saya dah lah tidak kuat. Saya rasa saya KIDAL lah bila mahu main gitar ^o^ v jadi, doakan saya terus berusaha untuk terus bermain gitar ni sebab music is my life :)     

p/s : teruk gila kan suaraku itu ? kutuk je lah. Tak kisah pun ^^ v

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah