Pages

Cari apa der ?

Monday, 12 March 2012

saya minta maaf tau ! inshallah buat lagi .

Assalamualaikum,

            Aduhh , lama betul tak update blog ni ! :D maaf ya atas kesulitan yang berlaku. Ada perkara yang menyebabkan selepas ni aku jarang-2 update blog :

1.  jari tangan aku terseliuh lar gara-2 main bola jaring. Nak taip pun macam terkial-2
2. masalah peribadi

Haa, dua je sebab dia. Bajet macam banyak je alasan kan ? tak boleh kemukakan alasan sangat sebab ciri-2 orang berjaya ialah TIADA ALASAN ! jyeahh ! :D jadi disebabkan ini lah tak dapat nak update selalu. Jadinya jarang-2 lah nena update oke :) lagi satu, kalau sempat nena akan ke blog korang yang singgah di blog nena ni ^^ v

p/s : tiada alasan untuk berubah ! jyeahh !

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah