Pages

Cari apa der ?

Sunday, 1 April 2012

coretan bukan luar biasa lah

Assalamualaikum,

7 petala cinta !!! *tarik suara ~
“ Jangan biarkan hadirmu sekejap mata, dan jangan biarkan kebersamaan kita hanya sementara ”

            Haihh ~ apa lah yang Nena melalut ni kan ? pedulikan. Ni semua gara-2 menaip sambil menonton wayang di Astro First lah ni. Dah berapa kali asyik ulang tayang je ni. Tahu lah sampai tiga hari tayangannya :D ni dikatakan demam 7 PETALA CINTA. *psst, dengar cerita ada sambungan 7 petala cinta ni ? kalau tak silap tajuk dia 99 KALI RINDU. Omg !! how sweet ! dah lah pelakon dia abang Suhairil aka Aeril Zafrel :)

            Lambat ? yahh ! Nena memang ketinggalan ouhh T.T ~ kesian kan ? nak tengok kat wayang malas nak keluar. Senang cerita tengok kat Astro First je :) mudah dan cepat. Tiada lah macam kat panggung tu. Nak kena tunggu pula cerita tu. Haihh ~ bagi Nena lah kan, tengok banyak mana pun 7 petala cinta, takkan muak. Kenapa ? sebab, abang Suhairil di situ. Hehee ~ tak boleh lepaskan setiap filem yang dia berlakon ouhh. Kalau terlepas pun, mesti catch up di youtube. Tak pun di mana-2 yang ada cerita dia yang Nena terlepas :)

p/s : nantikan kemunculan 3 temu janji & 99kali rindu ^^ v 
Comments
1 Comments

1 pembaca TERHEBAT !:

  1. best sgt ke cte nie???sye tk minat tgk malay nye cte..tp owg asyk ckp best??hmm heran.....teringin lak nak tgk

    ReplyDelete

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah