Pages

Cari apa der ?

Friday, 1 June 2012

cun mengerlip kau, NIK !


Assalamualaikum,

            Fuhh ~ rasa macam baru je balik dari bengkel menjahit manik siri kedua :) memang syok lah kan :D macam-macam cara menjahit manik penceramah tu ajar. Ingat senang ke nak jahit manik ? susah woo ~ perlu kesabaran dan kekreatifan yang tinggi. Kena sabar ? sebab jarum yang digunakan untuk menjahit manik ni tak sama dengan menjahit baju biasa. Jarum menjahit manik lagi halus dari biasa. Bila dah dapat ilmu ni, kena lah praktikkan. Mana tau dapat menjana ekonomi diri sendiri :) apa yang Nena belajar tu cuma asas menjahit corak manik. Inshallah ada sambungan yang terakhir menjahit manik ni.

            Selamat menjamu mata anda semua dengan pelbagai corak jahitan manik yang Nena dengan Ibu belajar. Tapi, sebenarnya kami pergi tiga orang wakil daripada koperasi kami. Gaya jahitan itu tiada lah sehebat anda yang di luar tu :)





                                               





p/s : teringin nak buka kedai kek satu hari nanti. inshallah :)

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah