Pages

Cari apa der ?

Thursday, 28 June 2012

biar betul !


Assalamualaikum,

            Hoorey hooreyy ~ mari kita nyanyi sama-sama. Lalaaa ~ *mengarut sudah -.-‘

Ni kan lagu dalam wayang HORE HORE ! awak-awak semua dah tonton ? kalau belum, pergi tengok tau. Rugi lepaskan peluang keemasan ni. Tersangat lah rugi. *cakap macam dah tengok pulok kan ? :D

Tapi, agenda utamanya sekarang Nena nak cerita fasal satu kisah ni. Kisah ni nak kata pelik tu ada lah juga sebab . . . dah jadi bahan bualan tau ! woahh ~ nak tahu apa dia ? meh sini Nena cerita. Baca tau !

Ehermm ~ cuba tengok gambar bawah ni. Ada ke PERSAMAAN ? sebab ada yang kata sama. Bagi Nena memang tak sama lah. Tapi, entah lah. Pandangan mata orang lain-lain kan ? hee ~ tolong nilaikan yer.


Comments
4 Comments

4 pembaca TERHEBAT !:

  1. xsama tp 2,2 comel hahaha

    do follow n visit me back
    http://myaleo.blogspot.com/2012/06/kembali-ke-kolej.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee ~ yag budak kecik tu comel kan ? ^o^

      Delete
  2. Replies
    1. err, yeke ni ? -.-' *musykil

      Delete

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah