Pages

Cari apa der ?

Friday, 29 June 2012

terdesak cinta ?


Assalamualaikum,

            Anda sudah makan ? saya dah ! anda bila lagi ? hehee ~ lapar tak tengok gambar bawah ni ? nyuummyy ~

            Cuba hitung jari jemari Salleh, ada berapa ? dapat jawapan, beritahu Nena cepat-cepat tau ! Nena nak tau, sebab Nena tak tahu mengira lah :) hee ~  korang rasa Salleh pernah ber cinta tak ? eh, tapi sebelum tu. Korang kenal ke siapa Salleh tu ? tak tau ? haihh ~ kesian. Klik nama Salleh ni, nanti muka Salleh yang VAVAVOOM keluar tau !

            Korang yang tengah membaca ni tergolong dalam DESPERATE LOVE or LOVE DESPERATE ? tak faham ? senang cerita, korang ni terdesak inginkan cinta ? hehee ~ terasa ? ada aku kisah ? kikii ~ :D tak mahu lah marah-marah, nanti tiada kasih sayang melekat tau :b betul ke manusia tak boleh hidup tanpa pasangan ? kalau betul lah kan, mana yang tak kahwin atau bercinta tu mesti dah MATI kan ? yela, tak boleh HIDUP TANPA PASANGAN ! hehee ~

            Kalau korang perasan lah kan, lepas putus dengan seorang kemudian dapat balik pengganti. Cepat pulok tu ! haa, tak ke pelik orang mcam ni ? padahal ‘PASANGAN’ yang kekal abadi depan mata pun buat tak endah je. Haihh, manusia ouhh manusia ~ ‘PASANGAN’ itu lah yang sentiasa memerhatikan segala tingkah laku mu. Setiap perjalanan tidak akan terlepas dari pandangannya. Cuma anda yang tidak menyedari. Bak kata Nena, CINTA itu BUTA jika melebihi IMAN. Muncul lah tiada rasa MALU !

            Allah dah tetapkan jodoh untuk kita sejak kecil dan rasanya tidak perlu lah nak MENCARI. Lama kelamaan nanti mucul depan mata ! taraa ~ haa, ada tak muncul ? tiada ? bermakna belum masanya lagilah tu :)


p/s : cinta itu buta, jadi celik lah mata anda BULAT_BULAT !
             



Comments
2 Comments

2 pembaca TERHEBAT !:

  1. kalo tak mampu nak celik jugak cm ne? coz cinta nie, semakin kita nk jauh smkin dia dtg dekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak mampu nk celik jugak, meh sini nena tolog celik kan :D

      Delete

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah