Pages

Cari apa der ?

Wednesday, 28 November 2012

ABUDEN !

Assalamualaikum,


            Cantikkan keindahan bulan di malam hari. Kalau lah atap rumah Nena ni transparent kan, memang tenang tetiap hari. No pressure. Layan perasaan je lah.

            Setiap orang ada tabiat tersendiri kan ? such as gigit kuku jari, gigit rantai leher, rantai basikal ? EHH. Apa pun tabiat anda jangan sampai memudaratkan diri sendiri pulak. Ada jugak tabiat yang pelik-pelik sekarang ni kan. Macam makan batu bata, mentol, kaca dll. Tak ker effect pada body tu. Lagi bahaya. Sayangi badan yang Allah bagi pinjam ni ye.

            Actually Nena mau langsi sama lu semua. Ehh, takde lah. Nena nak kongsi video dengan korang. It’s about

            Semua ni soalan biasa yang kita dengar ATAU mungkin anda pernah mengalaminya ? hahaa. Seriously I can’t stand to laugh. Spread it out. FRIENDZONE (forever alone) LOL 

Seriously this video make me LOL. When I suddenly remember on it, I just laugh. You got to watch it. terutama timing 1:12 Enjoy it


0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah