Pages

Cari apa der ?

Wednesday, 21 November 2012

Demand betul !


Assalamualaikum,

            Lagi dua minggu jer nak buat persiapan segala bagai. Mudah-mudahan dipermudahkan urusanku. Amin

            Isnin yang lepas telah keluar result UPSR kan ? dan adikku salah seorang calon UPSR. Kebetulan pula hari isnin tu kami sekeluarga bertolak ke keyell disebabkan urusan aku. Jadi adik aku pun tak dapat lah nak ambil result dia tu. Tapi ! zaman kan dah moden, buatpe nak berdiri terconggok kat sekolah menunggu result. Gunalah kaedah SMS. Akhirnya ini yang Aiman dapat . . .
terpaksa edit sebab kamera yang tak memuaskan


            Bangga lah jugak kakak dia dalam diam. Ehemm. Bila dah keluar result tu mulalah si Aiman ni demand. Nak HANDPHONE katanya. Zaman UPSR aku dulu takde pung demand cengini. Eh kejap. Tak ingat pulak aku kalau ada pung. Dulu first handphone aku pernah pakai masa TAHUN 6 telefon jenama ALCATEL. Yang charger macam stand tu. Hahaa ~ Haa, siap bawak ke sekolah tu. Ishh ishh, teladan yang tak baik untuk adikku.
           
p/s : Zaman semakin maju, permintaan pun lagi maju dan diluar jangkaan. Mana tau kot ada yang minta spaceship ker ?
Comments
4 Comments

4 pembaca TERHEBAT !:

  1. teruk tul demand budak skarang ni -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruk teruk -.- zaman akn datag tak tau pulak mcam mane ragamnye nnti

      Delete
  2. biasalah, lutfi pon ade adik amik UPSR . haha

    ReplyDelete

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah