Pages

Cari apa der ?

Monday, 11 November 2013

Siapa tak kenal Simon's cat ?


Assalamualaikum,

Semester ni cuti tak lama pun, 3 minggu je. Sekarang ni makin cepat pula kena daftar masuk. Cuti lama-lama pun buat apa kan, tepu otak weh.

            Kali ni aku nak berkongsi dengan korang video ni. Sebelum ni pun aku ada promote juga, mana tau kot korang dah lupa. Ni aku promote balik lah, syok lah. Aku suka video ni sebab kucing dan diolah macam berlaku pada hari-hari kita.

Kali ni punya video post pasal lelabah. *sempena halloween Im not the one that loved spidey. REALLY DON’T.  Tak nak taip banyak, aku bagi korang layan jela.


p/s: aku macam Simon ni. Tuan kucing tu, tapi aku tak dapat bayangkan kalau spidey naik atas kepala. meroyan mungkin ?

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah