Pages

Cari apa der ?

Monday, 23 December 2013

Sharelah


Assalamualaikum,

Kau tau port cari duit paling senang? Tanpa perlu kau melangkah dari rumah ke rumah, tanam tebu tepi bibir dan edarkan risalah. Zaman sekarang dah moden kan, segalanya di hujung jari lah.

          Apa guna kau mengadap pesbuk, twider, wechat 24 hours tanpa menggunakan kelebihan yang sedia ada. Asal ada port nak iklankan sesuatu, sudah cukup kuota kau. Aku nak kongsi port masyuk paling senang. Kau share, kau dapat ganjaran. Kau rajin, lagi banyak masyuk. *Sila ke sini ---> 8Share

          Kadang susah juga sebab banyak spam link yang berleluasa. Rasa syubhah tu muncul bila nampak link gitu kat laman social kan. Takut virus pula. Aku pun camtu. At the end, aku berhati-hati juga klik link tu. Kalau hangpa tak faham macam mana fungsinya, boleh tanya aku melalui media sosial yang terpampang belah kanan kau bahagian atas. Pepandai ler mu cari

p/s: manusia sekarang makin busuk hatinya dan aku tak nak buat andaian sendiri melulu

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah