Pages

Cari apa der ?

Saturday, 8 February 2014

Gua bila bosan . . .


Assalamualaikum,

Setiap manusia dianugerahkan kelebihan tersendiri kan ? termasuk gua. Nak kata hebat tu, saya manusia yang banyak melakukan kesilapan.

          Aku pelik juga dengan depa yang duk minta aku suggest kan sesuatu untuk dibuat pada masa lapang. Bila kita dah senaraikan, takde satu pun yang minat. Hang lelaki, tanya kat aku yang perempuan. Dah lah perempuan, pelik pula tu. Ehh. Sila lah jamu mata anda dengan hasil gua yang tak seberapa

Classmate gua

Siapa tak suka Pocoyo !

Important person in my life

Kau agak muka ni iras siapa ?

One of my member


























p/s: Dalam proses baik pulih juga. Cuba untuk menjadi professional. Ehemm  

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah