Pages

Cari apa der ?

Thursday, 3 April 2014

Pakwe askar


Assalamualaikum,

Sekarang ni fesyen seluar celoreng-celoreng mula berleluasa. Akku tak tau siapa yang mulakan fesyen ni dan macam mana depa dapat idea untuk fesyen celoreng ni. Aku takde lah tahu sangat pasai fesyen ni. Setakat minat tengok ada lah.

          Sebenarnya terdetik nak tulis entry ni pasai ada manusia yang search keyword ‘pakwe askar’ gituww. Rasanya dalam entry aku takde pasai pakwe askar. Katanya pakwe askar ni hensem ! take noted yer. HENSEM ! Katanyaaa. Balik pada soal seluar celoreng tadi, aku ada ternampak artikel di FB mengatakan ‘orang awam dilarang memakai seluar fesyen celoreng ATM’. Tak kisah lah seluar ke, baju, tudung, kasut *agaknyalah dan segala yang berceloreng lah *rasanya.

          Nak lebih lanjut pasai huraian maruah celoreng ni, boleh klik TERBAKOR. Boleh dikenakan tindakan beb kalau hangpa dok berfesyen dengan celoreng tu. Tapi sejauh mana akan dikenakan tindakan tu aku tak pasti. Setakat ni tak dengar lagi kan orang awam dipenjara gara-gara fesyen baju dan seluar celoreng itu


p/s: Aku tak mampu nak ikut peredaran fesyen semakin ‘menjauh’ ni. If you know what I mean. *senyuman sinis

0 pembaca TERHEBAT !:

Post a Comment

komen anda sangat dihargai :)

hak milik sepenuhnya nur ainatul mardhiah